Potřebujete udělat prodejní web,

kde vám lidé nechají své peníze?

Zamysleli jste se ve svém podnikání nad tím, co by bylo vhodné změnit, abyste dosahovali větších zisků? Co vše by vám mohl dát váš vlastní web? Chtěli byste udělat prodejní web, který dovede návštěvníka vašeho webu od prvotního zájmu, až k uzavření objednávky? Zkuste si položit dvě jednoduché otázky:

  • Pokud máte web, vydělává vám peníze?
  • Pokud web nemáte, tak proč ho nemáte?

Těžko se na ně odpovídá. Přesto položím další dvě otázky, pro ty, kdo už svůj web mají:

  • Vydělává vám váš web opravdu dost peněz?
  • Nemohl by vydělávat ještě více?

Pokud žádný web zatím nemáte, jaké máte výmluvy, že jste si ho ještě nezřídili? Co vám brání v tom, mít svůj vlastní web, který by prezentoval to, co děláte, co můžete svým zákazníkům nabídnout?

Běžný informační web

Co myslíte, jaká je funkce běžného webu většiny podnikatelů? Obávám se, že by se to dalo charakterizovat zjednodušeně jako hlásná trouba, která zakřičí jak je jejich majitel skvělý a jedinečný. Navíc někdy doplněno odkazem na často již zastaralý ceník. Navíc, na takovém webu bývá často těžké najít plné a aktuální kontaktní údaje. Já osobně, když na takový web narazím, nemám důvěru v to, že mi bude jejich majitel schopen dodat kvalitní služby. Web je totiž často jako výkladní skříň. Musí zaujmout natolik, abych měl zájem vstoupit dále, abych měl zájem se takovým webem vůbec zabývat. Abych měl zájem dumat nad tím, jestli tam najdu pro sebe něco vhodného.

Potřebujete udělat prodejní web, kde vám lidé nechají své peníze?

Jde to dělat i jinak. Je nutné zajistit, aby web nejen informoval, co jeho majitel dělá. Musí navíc vyvolat zájem o nabízené produkty, nebo služby. Samozřejmě včetně možnosti okamžitého zadání objednávky, která bývá často ihned zpracována s vystavením faktury. To vše automaticky, 24 hodin denně, včetně svátků a víkendů. Právě toto vše řeší automatizovaný prodejní web.

Web, kde vám lidé nechají své peníze

Jak je vidět, web je možné už nyní vytvořit tak, že neslouží jen k tomu, aby informoval návštěvníky o tom, co se na něm nabízí. Moderní prodejní web je schopen zařídit i další komunikaci se zákazníkem až do okamžiku prodeje. Líbil by se vám takový automatizovaný web, který by zareagoval na váš prvotní zájem, poslal by vám následně dodatečné informace o nabízených službách? Navíc by následně zavedl zájemce ve vhodném okamžiku na stránku s možností výhodné objednávky, které je těžké odolat? To vše umí automatizovaný prodejní web.

Web má jedinečnou možnost, že dokáže prodej automatizovat. Zákazník přitom projde bez vaší nutné asistence postupně od prvotních informací a zaujetí přes přesvědčení až k akci, kdy si koupí váš produkt. Přesto máte možnost na něj v každé této fázi samostatně působit. Přesvědčit jej, aby nakoupil zrovna u vás.

Potřebujete udělat prodejní web, kde vám lidé nechají své peníze?

Na svém webu zveřejníte informace o tom, co děláte (být vidět). Snahou přitom je, aby na vaše stránky došlo co nejvíce lidí, například z vyhledávačů, nebo z placené reklamy. Samozřejmě je nutné, abyste byli schopni lidem nabídnout na svém webu řešení jejich problémů.

Následně je nutné ukázat, že problému skutečně rozumíte (zaujmout). Nesnažíte se hned prodávat (jak to dělají chybně ostatní). Ukážete, že znáte problém a máte pro něj řešení, které nabízíte. Cílem je, aby byl tímto zákazník natolik zaujat, že je ochoten dát vám na sebe kontakt. Můžete mu za to nabídnout zdarma některé další informace, které dále zvýší jeho zaujetí vaším produktem.

V další fázi (přesvědčit) máte možnost se zákazníkem dále pracovat. Poskytněte mu postupně další informace, které ho utvrdí v tom, že vaše řešení je pro něj jedinečné a řeší jeho problém. Informace mu zasíláte na mail, který zadal v předchozí registraci. Jedná se o sérii mailů, která zákazníka postupně zpracuje. Série, která mu postupně ukáže cestu k vyřešení jeho problému.

Až poté můžete přejít do finální fáze (prodat), kdy nabídnete možnost zakoupení vašeho produktu. Samozřejmě vyplněním objednávky přímo na internetu se současným vystavením faktury za platbu. Nemusíte přitom ihned prodávat to nejdražší, co máte. Klidně nabídněte zjednodušenou variantu za velmi nízkou cenu. Díky ní zákazník rád nakoupí a přesvědčí se, že tomu opravdu rozumíte. Pokud to tak opravdu bude, rád si u vás koupí následně i něco dražšího.

Jaký je další krok?

Zamyslete se nad svým současným podnikáním ve vztahu k možnostem internetu. Dokázal by vás posunout internet a vlastní web někam dál? Nedejte se nijak omezovat, že něco není možné, že by to zrovna u vás nefungovalo. Využití internetu bude čím dál více nutné. Začněte dříve, než vaše konkurence.

Pokud ještě nemáte svůj web, co vám v tom brání? Nepomohl by vám web v podnikání pro získání většího počtu zákazníků? Jaké produkty, nebo služby prodáváte? Nebylo by možné je prodávat na internetu? Případně, není už na čase s možnostmi internetu začít dělat něco jiného, co by se lépe prodávalo?

Máte svůj web? Pokud ano, nakupují na něm vaši zákazníci? Utrácejí na něm dost peněz, nebo by to mohlo být při správných změnách ještě více? Zamyslete se nad tím, jak váš web vypadá. Co by bylo vhodné změnit, co doplnit?

V obou případech vám můžu dát instrukce, jak postupovat dál. Jak si web zřídit, nebo jak již existující web zdokonalit. Možná vám někdo tvrdí, že vlastní web slouží jen k propagaci. Nevěřte mu, web má hlavně vydělávat peníze. Je jen nutné mít ten web správně sestavený, aby na něm zákazníci opravdu nakupovali. Klikněte na tlačítko, dozvíte s další informace.

Netroufáte si sami udělat web? Pomůžu vám s tím, nainstaluji vám váš prodejní web. V případě potřeby si jej následně budete mít možnost upravit a doplňovat o nové možnosti. Můžete k tomu ode mě získat návody a postupy, jak postupovat (krok za krokem).

Jaký je váš názor, co si o tom myslíte?

Myslíte si, že je opravdu nutné mít v dnešní době prodejní web? Komu se podle vás hodí prodejní web, pro koho je naprosto zbytečný? Jak podle vás takový dobrý prodejní web vypadá, co vše by měl obsahovat? Budu rád, pokud napíšete svůj názor do komentářů.

Opt In Image
POKUD CHCETE VĚDĚT VÍCE, ...

Pokud chcete nastartovat své podnikání, (PŘIPRAVUJI) pro vás Průvodce průvodce novým podnikáním. Pokud zadáte svůj e-mail, po dokončení vám ho na něj pošlu. Podrobné informace ZDE! Zadejte svůj e-mail a klikněte na tlačítko ANO, to mě zajímá. Průvodce Vám bude PO DOKONČENÍ doručen zdarma. Současně budete ihned zařazeni do skupiny čtenářů mých webů, které zajímá podnikání na internetu. Mohou Vám proto být občas zaslány tipy, jak se dá zřídit a provozovat automatizovaný prodejní web (lze se kdykoliv odhlásit).

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.